آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 23 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

Armin and night terrors

1399/12/11 17:20
نویسنده : طاهره
152 بازدید
اشتراک گذاری
آرمینی کوچولوبیشترازیه ماهه که دچار
night  terrors  شده  وهرکاری  میکنم اصلابهترنمیشه.

تاصبح بیدارمیمونه وسعی میکنه خوابش نبره.

وقتی هم میخوابه،روزازنو و روزی ازنو
به تازگی یکی ازدندوناشم دردمیکنه ودکترگفته فقط بابیهوشی برااین سن میشه کارکردچون بچه تواین سن، اصن همکاری نمیکنه

خداخودش کمکمون کنه
پسندها (4)

نظرات (6)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 اسفند 99 23:25
وای حق با شماست خاله جون. شب بیداری خیلی بده. منم تا قبل از شروع دانشگاهم تا نصف شب بیدار میموندم. البته حالا این عادتو ترک کردم
انشاالله دندون درد کوچولوتون خوب بشه
طاهره
پاسخ
ممنونم زهراجون،براش دعاکن عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 اسفند 99 2:21
ترور شب چیه خاله جونم؟؟🥺
طاهره
پاسخ
ترسناک های شبانه عزیزدلم.
یه ساعتی بعداینکه میخوابه شروع به جیغ زدن وگریه میکنه واصلا الرت نیست.انگارازیه چیزی میترسه ودرحالی که چشماش بازه،هنوزکاملاهوشیارنشده وجیغ میزنه
یه ۵دقیقه اینطوری گریه میکنه وبعدش میخوابه.
براش دعاکن عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 اسفند 99 5:25
ای جون دلم آرمینی🥺❤ حتما خاله ی قشنگم ، ببوسینش از طرف من💋😍
طاهره
پاسخ
مرسی مبینای قشنگم
منم روی ماهتومیبوسم وامیدوارم همیشه سلامت وشادباشی کنارخونواده عزیزت 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 اسفند 99 5:29
میسی از لطف و مهربونی شما خاله ی مهربون من 🥰🥰
طاهره
پاسخ
قربونت عزیزکم❤😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 اسفند 99 11:17
حتما دعا میکنم خاله جون. انشاالله زودتر خوب بشه. خیلی ناراحت شدم.
طاهره
پاسخ
مرسی عزیزمهربونم
انشاالله ازدعای شمابااون دل پاکت خوب میشه حتما
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
14 اسفند 99 19:49
انشالله که زودتر خوب بشه❤️
طاهره
پاسخ
مرسی عزیزم