آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

مشهدبدون عصی

1399/12/2 18:51
نویسنده : طاهره
132 بازدید
اشتراک گذاری
صبح زودبه سمت مشهدحرکت کردیم وتموم راه چشمای آرمان پراشک بود(چون تاحالاعصی مشهدبودوازامروزدیگه نیست)
کلاامروزغذانخورده ومیگه سیرم.

خودمم چنددفعه جوری که آرمان نفهمه گریه کردم واصن حال خوشی ندارم وناراحتی آرمان هم غصه هاموزیادترمیکنه .

مشهدبدون عصی ازاون چیزی که فکرشومیکردمم، خ بدتره.

بی نهایت دلتنگم.دلتنگِ دلتنگِ دلتنگ😔



پسندها (4)

نظرات (7)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 اسفند 99 20:00
انشاالله همیشه براتون شادی و سلامتی باشه و دلتنگی نباشه خاله جون
طاهره
پاسخ
مرسی زهراجونم
دعاکن عزیزم که  دلم آروم بشه وهمچنین برای آرمان
 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 اسفند 99 22:53
آخ الهی .. دوری خیلی سخته ... ان شاءالله که هر چه زودتر دوباره دور هم جمع بشین 
منم حتما برای آرامش دلتون دعا می کنم❤
طاهره
پاسخ
مرسی مبینای قشنگم انشاالله 
امروزیه کم بهترم خداروشکر
خیلی لطف میکنی گلم.انشاالله که شماهم همیشه جمعتون جمع ودلتون بی غم باشه❤
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 اسفند 99 23:00
چشم حتما. شماهم منو دعا کنین خاله جون. التماس دعای فراوان دارم.
طاهره
پاسخ
ممنونم عزیزم 
چشم حتما.انشاالله به هرچی آرزوداری برسی زهراجون
RayaRaya
3 اسفند 99 14:58
انشالله هیچ وقت توی دلتون غم نباشه🌈
طاهره
پاسخ
ممنونم عزیزم  وهمچنین
RayaRaya
3 اسفند 99 14:59
مشهد میرین ما رو هم دعا کنین...
طاهره
پاسخ
چشم حتماگلم.
کلا مشهدزندگی میکنم
RayaRaya
4 اسفند 99 11:07
خوش به حالتون😍
طاهره
پاسخ
ایشالله قسمتت بشه عزیزم که بیای زیارت❤
منم یکساله حرم نرفتم به خاطرکرونا وازدورسلام میدم.
شماروهم شریک میکنم تو همون سلام از روبه روی حرم
RayaRaya
4 اسفند 99 13:00
ایشالا که زودتر برین
😍🙏
طاهره
پاسخ
مرسی گلم