آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

دامادی سومین پسرعموی آرمان درمرداد 😉

1398/5/22 10:14
نویسنده : طاهره
179 بازدید
اشتراک گذاری
جمعه دامادی پسرعموی آرمانه وعروس همشهری منه ویه قوم وخویش خ دور.این سومین پسرعموی آرمانه که تومرداددامادمیشه.خونواده پدری آرمان برعکس خونواده من که فقط یه عمه دارم، پرجمعیته.خ دلم نمیخواداین عروسی روبرم،چون دوتاازخانومای مسن  خ فضول آشنا،اقوام خ نزدیک عروس هستن واصن دلم نمیخوادببینمشون(سالهامیشه که خوشبختانه ندیدمشون).ولی خوب نمیشه که نرم وبرعکس من به آرمان وآرمین خوش میگذره انشالله. این چندروزه آرمینوبه خاطرچشمش بیرون نبردیم وحسابی دلش گرفته وازپشت پنجره به قول خودش  هانان نان  هارونگاه میکنه.

پسندها (8)

نظرات (5)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
22 مرداد 98 12:17
خوشبخت بشن ان شاءالله😍😍❤❤
طاهره
پاسخ
ممنون گلم
نرگسنرگس
23 مرداد 98 0:10
همیشه به عروسی و شادی.🍭
نرگسنرگس
23 مرداد 98 0:10
همیشه به عروسی و شادی.🍭🍬🍰
طاهره
پاسخ
ممنونم نرگس جون.انشاالله شماهم شادوسلامت باشین
❤️Maman juni❤️Maman juni
23 مرداد 98 6:02
ای جانم چه عکسی 
شیرین پسر🌹🌹
طاهره
پاسخ
ممنونم عزیزم.لطف دارین
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
24 مرداد 98 0:52
همیشه به جشن و شادی و عروسی انشاءالله💗💗😍😍
طاهره
پاسخ
ممنونم عزیزم.انشالله  شماهم همیشه شادباشین