آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

آرمین وخروسک🤒🤧

1398/10/6 2:49
نویسنده : طاهره
199 بازدید
اشتراک گذاری
امروزآرمینی روبردیم پیش دکترش.احساس کردم که خروسک گرفته ودکترهم تاییدکرد.دوروزه که هیچ چیزی نخورده وبه سختی نفس میکشه.ازمطب دکتربه خیابون چمران رفتیم ویه بخورسردویه دماسنج دیجیتالی که هم بوسیله پیشونی وهم گوش،دمارونشون میده خریدم وحداقل کارمون برااندازه گیری تبش راحت شد،چون آرمین اصن دماسنج جیوه ای رونمیذاره زیربغلش بذارم.دومین شبیه که بیدارم وتبشوکنترل میکنم، دیگه تبدیل به یه شبگرد شدم که دروب دوستان،شبگردی میکنم وبایدبراخودم یه اسم شبم انتخاب کنم😄.به خاطربیخوابی بینهایت خسته م.سعی میکنم یه کم دیگه دووم بیارم وبعدبابایی روبیدارکنم وشیفتوتحویل بدم.همیشه وقتی خ غصه دارم،آقاجونمو(به بابام آقاجون میگفتیم) روخواب میبینم ودلم آروم میشه،ولی این دفعه آقاجون سراغمونگرفته☹️.مطمئنم براآرمین دعامیکنن وکاش امشب خوابشونوهم ببینم.خدایابه حق این سحر جمعه که همه ی مریضارووخصوصابچه های مریض روشفابده.خدایاآرمین منم زودترخوب بشه🤲
پسندها (6)

نظرات (6)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
6 دی 98 9:30
خدا پدر بزرگوارتونو رحمت کنه شک ندارم ک از همونجا هواتونو داره و برای شفای گل پسرت دعا میکنه انشالله زودتر خوب بشه  خدا قوت عزیزم😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 دی 98 11:41
عزیزم خیلی ناراحت شدم به خدا ان شاءالله هر چی زودتر خوب بشه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 دی 98 12:05
آخی عزیزم☹الهی آمین ان شاءالله هرچه زودتر خبر سلامتی کاملش رو بشونیم
طاهره
پاسخ
ممنونم مبینای مهربونم.انشاالله که بادعای شمازودخوب بشه
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 دی 98 15:44
عزیزم خیلی ناراحت شدم

ان شاءالله هر چی زودتر خوب بشه
طاهره
پاسخ
ممنونم زهراجونم.انشاالله ازدعای شماحالش خوب بشه

6 دی 98 18:13
آخیییالهیی که خوب شی
طاهره
پاسخ
خ ممنونم عزیزم😘
طاهرهطاهره
7 دی 98 1:18
خ ممنونم فاطمه خانم مامان عزیز محیاخانم وحسام کوچولو،ازخدابرای روح بلندمرتبه مادرتون مغفرت طلب میکنم.ممنونم ازلطفتون وحرفهای قشنگ وپرانرژیتون
 http://tahereh62.niniwe