آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

به یادباغچه هایی که بی بهارشدند😔😔

1398/10/22 3:56
نویسنده : طاهره
171 بازدید
اشتراک گذاری
امروزصبح متوجه شدیم که هواپیمای اوکراین،اشتباهاموشک خورده وسقوط کرده.قبلشم خ برای اون مسافراناراحت بودم،ولی الان بیشتر وتوقلبم احساس دردوغصه عمیقی دارم.همه ش توفکرشونم.چقدربرااون بچه ها ی کوچیک ناراحت شدم.باخودم فکرکردم اون موقع ماماناشون چه حالی داشتن😔😔😔وقتی نمیتونستن براخودشون وبچه شون کاری بکنن.یه بارکه سفرمیرفتم،هواپیماتکونای بدی خوردوهمون موقع خلبان گفت ماهواپیمای مقاومی داریم وازیه توده جوی عبورمیکنیم،یادبرنامه پیام اضطراری افتادم خ ترسیدم وازامام حسین خواستم که زنده بمونم وبتونم دوباره آرمانم روببینم.من که هیچکدومشونونمیشناختم ازغصه شون خواب ندارم،به خونواده هاشون چی میگذره؟؟؟؟خدایاقلب اون خونواده هاروازصبروآرامش لبریزکن🤲
پسندها (3)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 دی 98 11:56
بله خیلی سخته خاله جون من که فقط میگم خدا به خونواده هاشون صبر بده
❤️Maman juni❤️Maman juni
28 بهمن 98 5:20
عزیزم منم حالم خیلی بد شد واقعا 😔
طاهره
پاسخ
هرروزازخدامیخوام که دل خونواده هاشون روآروم کنه.خدابراهیچکسی پیش نیاره .انشاالله شماهم کنارخونواده عزیزتون ازغم وغصه دورباشین دوست خوبم🌹