آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

زیارت امام رضا +عکسای تولدغزل

1398/11/15 2:00
نویسنده : طاهره
246 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد۶ماه قسمت شدبرم حرم که داداشم وخانمش  ازسمنان اومدن ومیخواستن حرم برن که منم باهاشون رفتم.آرمینم پیش بابایی موندومن یواشکی رفتم که متوجه نشه.عذاب وجدان داشتم ولی اخه منم ۶ ماه نتونسته بودم حرم برم.یاآرمینی مریض بودویاهواسردبودکه نمیشدرفت،درکنارهمه ایناباعث شرمندگیه که همسایه امام رضاباشی واینقددیرواسه یه عرض سلام بری.😔خلاصه که براهمه دوستای گل نی نی وبلاگی هم دعاکردم وبرای سلامتی همه بچه های دنیا.وقتی برگشتیم آرمینی لالابود🤗روز۴بهمن تولدیکسالگی غزل عزیزم بودکه براتولدش مامانم ومهرنوش(دختردایی )هم مشهدبودن ومامان برااینکه هیشکی ازبچه ها ناراحت نشه براهمه شون کادوخریده بودن.آرمینم که کلاغذانمیخوره ولی همیشه دنبال ناخنک زدن به خوراکیای روی میزوخصوصاکیکه(همه مراسمامواظبم کیکوخراب نکنه)😄


عاشق این عکسم
پسندها (8)

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 بهمن 98 3:01
زیارتتون قبول باشه😍❤🙏🏻
طاهره
پاسخ
مرسی مبیناجون😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
15 بهمن 98 11:37
زیارتتون قبول خاله جان، التماس دعای فراوان
خواهش می کنم دعا کنید قسمت منم بشه بیام پابوس آقا، خیلی دلتنگم
طاهره
پاسخ
مرسی زهراجون.محتاج دعام گلم.امیدوارم  به هرآرزوییکه داری برسی و انشاالله  خیلی خیلی زودقسمت بشه که بیای مشهد😘😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
15 بهمن 98 21:06
زیارتتون قبول باشه خاله جون😍
طاهره
پاسخ
ممنوم بهاره عزیزم.😘
مامانمامان
16 بهمن 98 13:28
زیارتتون مقبول درگاه حق انشاالله
راستی شما هم مشهدی هستین؟
فکر کنم با هم همشهری هم استانی باشیم⁦❤️⁩
 
طاهره
پاسخ
ممنونم عزیزدلم.من اصالتابیرجندیم ولی ساکن مشهدم.شمااهل کجایین عزیز؟؟
مامانمامان
19 بهمن 98 18:07
سلام
ماهم اهل مشهدیم🌷🌷
طاهره
پاسخ
چه خوب دوست عزیزم.باعث خوشحالیه که همشهری هستیم
مامانمامان
27 بهمن 98 16:59
ممنونم
همچنین برای ما⁦
❤️Maman juni❤️Maman juni
28 بهمن 98 5:18
زیارت قبول باشه عزیزم ☺️🌺🥰❤️
طاهره
پاسخ
ممنونم عزیزدلم. خیلی مخصوص براانیسای گلم دعاکردم.امام رضاهمیشه پشت وپناهتون باشه😘