آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

دوستان برگشتم

1398/12/2 2:22
نویسنده : طاهره
146 بازدید
اشتراک گذاری
امروزعصرازبیمارستان مرخص شدم وبادعای خونواده وشمادوستای نی نی وبلاگی عزیزم،باوجودسختی عمل ،کاربالاپاروسکوپی انجام شد.خوشحالم که به خونه برگشتم.دردخ زیادی دارم وتوبیمارستان مرتبامتادون میگرفتم،واسه همین الان که نمیگیرم خ درددارم(فک کنم معتادشدم😄).آرمین به خاطراینکه با درن  مرخص شدم برام غصه میخوره.انشاالله شنبه ازاونم راحت میشم.مرسی که برام دعاکردین.خدایاهمه مریضاوخصوصابچه های مریض روشفای عاجل وکامل بده.آمین
پسندها (6)

نظرات (5)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 اسفند 98 2:25
الهی...خداروشکر که به سلامتی برگشتین😘😍😍😍❤❤❤❤
طاهره
پاسخ
مرسی مبینای عزیزودوست داشتنی من.💓💓
مامان آیسلمامان آیسل
2 اسفند 98 11:46
با دیدن پیامتون خوشحال شدم...همیشه سلامت باشین....خدا شمارو برای پسرای گلتون حفظ کنه
طاهره
پاسخ
مرسی مامان عزیزآیسل جون ازلطفتون وازدعای خوبتون.انشاالله آیسل عزیززیرسایه شماوپدرش خوشبخت ترین دختردنیاباشه
مامانمامان
2 اسفند 98 12:16
از بازگشتتون بسیار خرسند شدیم
انشاالله که هر کی میره بیمارستان به خوشی به آغوش خونواده برگرده.
طاهره
پاسخ
خ ممنونم ازلطف ومحبتتون.الهی که همیشه شادوسلامت باشیم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 اسفند 98 12:46
خدا رو شکر خاله جون. انشاالله همیشه سلامت باشید
طاهره
پاسخ
مرسی زهرای گلم.منم آرزوی سلامتی وخوشی براشماوباباومامان مهربونت دارم
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 اسفند 98 22:38
عزيزه دلم بهترين هارو ميخوام براتون 
ميتونم دركت كنم و ميدونم چقد سخته خدارشكر ك بخير گذاشت❤️🌺
طاهره
پاسخ
خ ممنون دوست بسیار عزیزم.منم بهترین وخوشایندترین روزگارروبرای شماوانیسای گلم وخونواده عزیزتون میخوام😘😘😘