آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

یادگذشته ها

1399/10/19 18:41
نویسنده : طاهره
232 بازدید
اشتراک گذاری
بعدازاینکه مامان قبول کردکه کمدای دیواری تغییرکنه؛کتابای آقاجونم روکه دوسال بعدازفوتشون ازکتابخونه جمع کرده بودیم وگذاشته بودیم قسمت بالای کمدای دیواری(به خاطراینکه شدیدا آدمو ناراحت میکردواینکه بیشترشون عربیه، وماهیچکدوم  عربی خوبی نداریم) ،باهمکاری داداشم وآرمان جابه جاکردیم .توش یه کتاب طراحی مال زمان دبستانم پیداکردم که کلی خاطره بود.



این کتاب قصه رو
وتقدیرنامه سوم دبستانم رو



کارنامه چهارم دبستان



یادم میادبرا اینکه رتبه دوم شدم یه روزتموم گریه کردم وغذانخوردم😏



وکارنامه دوم راهنمایی

اسیر اون نمره انضباط ۱۹/9۵هستم🙄
یعنی0/05کم شدن نمره انضباط واسه چه خطا و اشتباهی بوده؟آیاااااا؟


وکلی آلبوم قدیمی که به اصرارآرمان ومهرنوش آوردم که دیدنش.

آلبومایی پرعکس آدمای عزیزی که سالهاست جزعکساشون توآلبوم ویادشون تودلم چیزی ازشون باقی نمونده.عکس ازسفرایی که باآقاجونم رفتیم.
عکس جوونیای بابابزرگم که حدود ۹۰سال پیش گرفته شده🖤وکارت بهداشت زمان دانشجویی آقاجونم تودانشگاه تبریزمربوط به سال۵۰🖤
..........

خودمودیدم که چقدبچه بودم
وبعدهاش که چقدجوون وخوش تیپ بودم

بچه های دانشگاهمون وکلی عکس دیگه.

کلاحالم دگرگون شدبااون همه خاطره.

دلم خ خواست برگردم به گذشته ها،اون وقتاکه آقاجونم زنده بود.به گذشته هاباهمه خوبیاش وگاهی هم بدیش...
پسندها (8)

نظرات (9)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 دی 99 20:08
خدا آقا جونتون رو رحمت کنه. واقعا خاطرات گذشته برای منم خیلی شیرینه. همیشه آرزو میکنم که ای کاش میشد به گذشته ها برگردیم. اون موقع ها همه چیز خیلی بهتر از حالا بود. ولی افسوس!
طاهره
پاسخ
مرسی زهراجون.خدارفتگان شماروهم رحمت کنه.
شماکه اول جوونی هستی عزیزم
انشاالله هرروزت بهتروشیرین ترازدیروزباشه گلم
RayaRaya
19 دی 99 22:05
دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنین
طاهره
پاسخ
چشم عزیزم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
19 دی 99 23:44
خداپدر عزیزتون و روبیامرزه😊خاطرات گذشته واقعا شیرینه!❤️ من یک جعبه دارم از وقتی مامان بزرگم رفتش هرچیزی که بهش مربوط میشد و بهم داده رو داخلش گذاشتم بعضی وقت ها خیلی دلتنگشم خاطراتی باهاش داشتم مرور میکنم
وقتی مامان بزرگم بود یروز رفتم سروقت کشوش توش گواهینامه حاج بابام تو دوره شاه بود و لوازم قدیمی دیگه هم بود
حیف که نیست باهم از این کارا کنیم💔به لطف مامان بزرگم یکمی افکار قدیمی دارم😊❤️
طاهره
پاسخ
مرسی بهاره جونم
خداعجی وحاج بابات رورحمت کنه
منم یه کیف دارم وهمه وسایل مربوط به آقاجونم داخلشه😔
خداسایه مامان وبابات روهمیشه روسرت حفظ کنه وکنارعزیزات خوشبخت ترین آدم روی زمین باشی عزیزم
مامان فاطمهمامان فاطمه
20 دی 99 0:22
خدا بیامرزتشون....چ چیزای باارزسی پیدا کردین...یاد گذشته ها بااون ادمای باصفاش حال ادمو خوب میکنه 
طاهره
پاسخ
مرسی فاطمه جان
خدارفتگان شماروهم بیامرزه
واقعاهمینطوره
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
20 دی 99 10:01
خدا بیامرزه روحشان شاد 
طاهره
پاسخ
مرسی عزیزم
خداپدرعزیزتون بیامرزه
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
20 دی 99 14:28
خدا رحمتشون کنه🖤
مرور خاطرات گذشته هم خوبه هم بد.ادم دلش میخواد برگرده به گذشته ولی بدیش اینه که نمیتونه
انشالله همیشه شاد و سلامت باشید❤️🥰
طاهره
پاسخ
مرسی نوشین عزیزم
همینطورشماگلم انشاالله که حال دلت همیشه خوب باشه کنارهمه اونایی که دوستشون داری😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 دی 99 15:11
خاله ی قشنگم روح آقاجونتون شاد باشه ... 
چه عکسایی!! چه خاطره هایی!! 
&zwnj
خاله جونم منم مثل شما سر اون نیم نمره ها و حتی بیست و پنج صدم ها کلی گریه می کنم!!🙈😂
ان شاءالله حال دلتون همیشه خوب خوب باشه❤💋
طاهره
پاسخ
مرسی مبینای عزیزودوست داشتنی من 
اینکارونکن عزیزدلم.بعدهاآدم میبینه چقدالکی وقت خوشش روناخوش کرده.
انشاالله توتموم مراحل زندگیت موفق باشی وخوشی وخوشبختی یارهمیشگیت باشه خوشگلم😘😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 دی 99 22:53
ممنونم از دعای قشنگتون خاله ی مهربونم😍🌹
بله واقعا هم همینطوره ، همه هم همین رو میگن ، ولی کیه که گوش بده🙈😂❤
طاهره
پاسخ
قربونت خوشگل من
انشاالله همیشه موفق باشی ونمره کامل بگیری تاچشمای قشنگت بارونی نباشه.
چرخ روزگاربروفق مرادت بچرخه وهمیشه خوش وخرم باشی عزیزکم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 دی 99 1:45
دیگه من چی دارم بگم به این همه مهربونی شما ، بی نهایت لطف دارین خاله ی نازنینم❤
طاهره
پاسخ
خیلی دوستت دارم عزیزدل
خدابرامامان وبابات حفظت کنه خانووم