آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

جشن عروسی

1398/5/7 17:30
نویسنده : طاهره
177 بازدید
اشتراک گذاری

امروزجشن دامادی پسرعموی آرمان وآرمینه.دیروزتاآخرشب مهمون داشتم وکلی هم مربای آلبالودرست کردم وبه تمام معنی هلاک شدم.امروزکاراموبرای جشن انجام دادم وتونستم به مامان بزرگ زنگ بزنم که گفتن آنفولانزاگرفتن.ازدیروزمدام نگرانشون بودم ونگوکه مریض بودن که اینقددلواپس بودم.امیدوارم زودترخوب بشن وهمچنین آرمین توجشن پسرخوبی باشه،به هزارزحمت خوابوندمش که توجشن خوابش نیادوبتونیم بریم عروس کشون😁       اینم آرمین لالایهویی💓شبم رفتیم عروسی که خ خوش گذشت وآرمین کوچولو تموم بچه هاروبوس میکرد😍وآرمانم کلی به خاطرفشفه هاوآتیش بازی ذوق کرد. بعدشم عروس کشون که ازعروسیم بهتربود(من عاشق عروس کشونم) .جای همه خالی.اینم آرمینی که خ خوابش میادقبل ازعروس کشون
پسندها (5)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 مرداد 98 18:19
انشالله خوشبخت بشن😘😘
ای جونم آرمین جیگر😍😍❤❤
طاهره
پاسخ
ممنونم  مبیناجون.سلامت باشی😘