آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

خدایامواظب مامان بزرگ باش

1398/5/10 2:23
نویسنده : طاهره
138 بازدید
اشتراک گذاری
امروزبامامان بزرگ باایموصحبت کردم،قیافه شون کاملا مریض بودواحساس کردم خ لاغرشدن.هم تنهاهستن وهم مریض وهم ازهم اتاقی هاشون دلخور.خ ناراحتم چون من به سفرراضیشون کردم،استارت این سفررومن زدم،من مقصرم😔نمیدونم چیکارکنم.اصن چیکارمیتونم بکنم؟؟؟میخواستم که به مامان خوش بگذره،هنوزکلی ازسفرشون باقی مونده ومجبورن این وضعیت روتحمل کنن.خدایامامانم روبه تومیسپرم،مواظبش باش که مریض نباشه وغصه نخوره.نزارکسی اذیتش کنه.ازناراحتی خوابم نمیبره.....
پسندها (6)

نظرات (3)

نرگسنرگس
10 مرداد 98 11:06
الهی ... جونم . نگران نباش 
طاهره
پاسخ
ممنون گلم.نمیشه نگران نبود،بابت هم اتاقیاشون ازمریضیشونم بیشترنگرانم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 مرداد 98 21:58
آخی😥نگران نباشید خداهمراهشونه😍🙏💝
❤️Maman juni❤️Maman juni
12 مرداد 98 5:23
مامان بزرگا عشقن 
خدا حفظ كنه براتون
طاهره
پاسخ
ممنونم مامان آنیساگلی،امیدوارم سفرشون به خوبی تموم بشه وبرگردن خونه تاخیالم راحت شه.😘