آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

کرونا

1399/8/17 2:04
نویسنده : طاهره
162 بازدید
اشتراک گذاری
ازبیرجندکه برگشتیم آرمینی یه کم شکم دردداشت واسهال وشب دوشنبه نصفه شب بیدارشدوبیقراربودکه دیدم۳۹/۲تب داره🤒سریع شیاف دیازپام براش گذاشتم تاتشنج نکنه وبعدشم استامینوفن وهمینطورسفکسیم هم شروع کردم.لباش خشک وترک ترک شده بودونمیدونستم آیادوباره بهش شیربدم،چون هفته گذشته ازشیرگرفته بودمش.به احساسات مادرانه م غلبه کردم ودوباره شیردادنوشروع نکردم.به حدی ناراحت بودم که خواب آقاجونمودیدم(هروقت غصه دارباشم آقاجونموخواب میبینم ودلم آروم ترمیشه)

خداروشکرکه حالش بعددوروزبهترشدوبعدش مامانم وحسین علائم دارشدن وامروزفهمیدم که امیرآقا همسرخواهرمم هم مثبت شده ومحبوبه خانم،داداشم علائم داره و خانمش سی تیش درگیری ریه رونشون داده.خواهرم ومحبوبه خانم پزشکن ودائم باکرونایی هادرتماسن.خواهرم که اصلاتست نداد،چون همکارش مثبت شده وخواهرم تنهارادیولوژیست بیمارستانه واگه اونم مثبت بشه،بخش رادیولوژی بیمارستان تعطیل میشه.

من وآرمانم حسابی درگیرشادیم وآرمین ازخواب که بیدارمیشدوسط کلاس آرمان غوغامیکردکه باگوشی بازی کنه.شادوتولپ تاپ ریختیم که مشکلای خودشوداشت وگوشی قدیمی منودادیم تعمیرکردن ومشکل حل شد خداروشکر.قبلنا تاگوشیامون مشکل دارمیشدسریع یه بهترشومیخریدیم ولی حالاهمون قدیمیاروتعمیرمیکنیم وکلی م خوشحال میشیم که هنوزکارمیکنه😄

امیدوارم حال همه ی مریضاوهمه ی کرونایی هاخوب بشه وحال کرونایی های خونواده ماهم همینطورانشاالله.


پسندها (3)

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 آبان 99 15:11
الهی آمین .... ان شاءالله هرچه زودتر حال عزیزانتون خوب بشه خاله ی مهربونم❤
آرمین خوشگلمو هم از طرف من ببوسیدش🥰💋
طاهره
پاسخ
قربونت عزیزدلم،انشاالله ازدعای شما.
چشم گلم😘😘😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 آبان 99 23:03
آخی خاله جون خیلی ناراحت شدم انشاالله بلا ازتون دور باشه و خدا پدرتون رو هم رحمت کنه
طاهره
پاسخ
ممنونم زهرای عزیزم.سلامت باشی 
خدارفتگان شماروهم رحمت کنه گلم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
19 آبان 99 0:47
الهی آمین✨انشالله حال خانوادتون زود خوب باشه خاله مهربونم💛
طاهره
پاسخ
ممنونم بهاره عزیزم