آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

یه شب بد

1399/8/18 4:41
نویسنده : طاهره
196 بازدید
اشتراک گذاری
امشب داداش عزیزم علی پیش خواهربزرگم سی تی کردوخواهرم گفت که ریه هاش شدیدادرگیره به خاطرکرونا وتوبیمارستان بستری شد.

خ خ براش ناراحت ونگرانم وخوابم نمیبره😔

وقتی دیروزباهاش صحبت کردم اصن فکرنمیکردم که حالش بدباشه.

خدایابه خودت سپردمش،خودت مواظبش باش
پسندها (3)

نظرات (6)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 آبان 99 10:05
آخی ان شاءالله که حالشون هرچه زودتر خوب بشه ، ماهم دعاشون میکنیم حتما
شماهم خودتون و ناراحت نکنید خاله ی عزیزم خدا بزرگه❤
طاهره
پاسخ
ممنونم عزیزدلم. صبح مامانمم بستری شدن.مرسی ازدعاهات عزیزم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 آبان 99 11:56
انشاالله شفا میگیرن خاله جون 
طاهره
پاسخ
مرسی  گلم. الان که مامانمم صبح بستری شدن
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 آبان 99 12:41
واقعا درکتون میکنم خاله جان. خیلی سخته. من حتما براتون دعا میکنم نگران نباشین خدا بزرگه انشاالله خودش کمک میکنه.
طاهره
پاسخ
مرسی زهرای مهربونم انشاالله که ازدعای شما خوب بشن
مامان فاطمهمامان فاطمه
18 آبان 99 15:35
بلا دوره ان شاءالله توکل بر خدا 
طاهره
پاسخ
مرسی فاطمه جان عزیز
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
19 آبان 99 0:43
وای خاله جون انشالله حال بردارتون و مادرتون زود خوب میشه خیلی خیلی نارحت شدم
دعا میکنم براشون که حالشون زودخوب بشه 😔🧡
شما خودتونو زیاد ناراحت نکنین❤️
طاهره
پاسخ
مرسی  بهاره جون.نمیدونم باوجوداینکه اینهمه مراعات میکردیم چطورشد؟؟داداشم سمنان زندگی میکنه ومامانم مشهدبود.نزدیک سه ماه همدیگه روندیدن.حالاتویه اتاق بسترین.سی تی من وبابایی آرمان هم مثبت شدونیازبه بستری نداشتیم.
ممنون که براشون دعامیکنی عزیزم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
20 آبان 99 20:05
انشالله حال همگیتون خوب میشه💖
طاهره
پاسخ
ممنونم عزیزدلم