آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

شب ازهجوم خیالت نمی بردخوابم...

1400/4/29 2:46
نویسنده : طاهره
650 بازدید
اشتراک گذاری
دلم خواست امشب روبه یادشمابنویسم آقاجونم🖤

آرمان خوابیده وآرمین بیداره وداره توتبلت کارتون نگاه میکنه وهرازگاهی ازم میپرسه مامان تونایارتی(ناراحتی)؟
نمیدونم چطوریدفعه چهره نازنینتون رووقتی وضومیگرفتین تجسم کردم واشکام چیکه چیکه روی بالشم ریخت.

توذهنم قیافه تون رو،صدای گرمتون رو،لباساتون وهزارچیزدیگه رو مرورکردم.

غذاهایی که دوست داشتین،سفرامون رو وووو....

بازم آهنگ سوغاتی هایده رومثل همیشه به یادتون گوش کردم وگریه کردم.این آهنگش عجیب حال دل منه.

چقدردلم تنگ شده وگاهی اینطور با هجوم خیال وخاطره ،زیرورومیشم.

آقاجونم،امیدوارم دل نازنینتون ازمن راضی باشه وتواین شب عزیزعرفه،همنشین امام حسین باشین.



پسندها (6)

نظرات (6)


29 تیر 00 8:49
خدارحتمشون کنه 
​​​​​​ان شاء الله همنشین اباعبدالله باشند🖤🥀
طاهره
پاسخ
مرسی حسین آقای گل
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
29 تیر 00 9:44
خدا رحمتشون کنه خاله جون.
انشاالله روحشون همیشه شاد و قرین آرامش باشه
💜💜💜
طاهره
پاسخ
ممنون عزیزدلم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
29 تیر 00 9:45
خاله جون ازتون التماس دعا دارم. راستش کمی مریضم. میشه برام دعا کنید که کرونا نباشه؟
طاهره
پاسخ
ایشالاکه هیچی نیست عزیزم.اصلانگران نباشی.داداش من به دفعات بینهایت کروناگرفته وخوب شده خداروشکر

29 تیر 00 15:01
خدا رحمتشون کنه💛روحشون شاد باشه !!
طاهره
پاسخ
مرسی گلم
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
30 تیر 00 14:06
خدا رحمتشون کنه😞🖤🖤
طاهره
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آیسلمامان آیسل
31 تیر 00 13:21
خدا رحمتشون کنه...منم عجیب دلم براش تنگ شده
طاهره
پاسخ
مرسی عزیزم وهمچنین خدارحمت کنه همه رفتگان شمارو