آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
آرمینآرمین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

❤آرمان وآرمین❤

آرمان وآرمینم داشتن شمایعنی تمام خوشبختی

واریانت دلتا

1400/5/24 2:49
نویسنده : طاهره
1,015 بازدید
اشتراک گذاری
چندهفته ست که ازمشهدبه قاین اومدم وبه خاطربسته بودن راه وشرایط خ وخیم مشهد، اینجاموندگارشدیم البته حسین به خاطرکارش، مشهده.حدود۲هفته پیش احساس سوزش گلووسردردداشتم که همه گفتن چون جلوی بادمستقیم کولرمیخوابی،سرماخوردی.

ولی درکناراین همگی به کروناهم فکرمیکردیم،خصوصاکه یه کم دردتوقفسه سینه م شروع شدوحالت تهوع لایتیم به اینااضافه شد .برای همین عصی خواهرکوچیکم که پزشک مرکزکوویده وتواین کاراوارده،برام هیدروکسی کلروکین شروع کردوتست rapidکرونادادم که منفی شدواینبارباواریانت دلتااثرpcrهامنفی میشه.بازهراآبجی بزرگم که  متخصص رادیولوژیه رفتم براسی تی که یه پچ تو ریه داشتم که نشونه ابتلابه کرونابود.اولش خ ناراحت شدم وگریه کردم. واقعاازاین واریانت دلتامیترسم واینکه چندساعت قبل ازسی تی من ،مریض خانم داداشم که یه زن حامله بودبعدازبه دنیاآوردن نوزادش،ازکرونافوت کرد واحساس کردم قلبم داره ازغصه اون بچه ای که مادرشو ندیده،وایمیسته🖤همه اینادست به دست هم دادکه حالموحسابی بدکنه.

حالایه دارویی که مال شرکتciplaهنده به اسم lopinavir که روی بیمارای مبتلابه دلتا تو هندخ موثربوده روهم عصی برام شروع کرد وهمچنین کنارش آمپول رسیژن که اولین دوزش خیلی باتب ولرزوبدحالی همراهه.

بااین همه مراعاتی که میکنیم هم دوباره مبتلاشدم.خانواده چون یه بارتوخرداددلتاگرفتن حال عمومی خوبی دارن خداروشکر.

باتوجه به اینکه خونواده م درتماس همیشگی باکروناییاهستن جای تعجبی نداره که چندباری هرکدوم کروناگرفتن.
خداخودش به همه رحم کنه ونگهدارهمه باشه ایشالا.

پسندها (2)

نظرات (3)


24 مرداد 00 12:10
نگران نباشید ان شاء الله به زودی به حق این روزهای عزیز خوب بشید 

بله متاسفانه وضع مشهد سیاهه 🖤😥
طاهره
پاسخ
مرسی حسین آقای عزیز 
انشاالله ازدعای شما
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
24 مرداد 00 12:22
ای وای خیلی ناراحت شدم خاله جون
الان حالتون چطوره؟
تو رو خدا مراقب خودتون باشین این دلتا خیلی وحشتناکه خانواده مادری منم ماه پیش دلتا گرفتن
ما رو از حالتون با خبر کنید نگرانتونیم
طاهره
پاسخ
ممنونم زهرای مهربونم 
خداروشکرخوبم ودارومصرف میکنم.
ببینم چطورپیش میره وسی تی کنترل لازم بشه یانه
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
24 مرداد 00 15:39
انشالله که خیلی زود خوب میشید من حتما براتون دعا میکنم
طاهره
پاسخ
مرسی زهرای گلم 
ایشالاازدعای شما❤❤